Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία – Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό

Το Εξ Αποστάσεως Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Επιστήμες Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία » δίνει έμφαση στην οριοθέτηση και την ανάδειξη των δεσμών μεταξύ των αναλυτικών προγραμμάτων, της διδασκαλίας, της αξιολόγησης και του τρόπου που οι διαδικασίες αυτές επηρεάζουν την εφαρμογή και την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής πολιτικής που χαράσσουν τα κράτη. Οι απόφοιτοι του προγράμματος θα αποκτήσουν βαθιά κατανόηση της πολυπλοκότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των πολλαπλών δυνάμεων που επηρεάζουν τη λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων. Θα αναπτύξουν επίσης δεξιότητες για συμμετοχική έρευνα δράσης για εισαγωγή βιώσιμων εκπαιδευτικών καινοτομιών και ανάληψη ηγετικών θέσεων στη δημόσια και ιδιωτική εκπαίδευση.

Το πρόγραμμα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία περιλαμβάνει τρεις ειδικεύσεις:

  • – Εκπαιδευτική Τεχνολογία
  • – Παιδαγωγική-Διδακτική Ηγεσία, και
  • – Γλώσσα και Πολυγραμματισμός
Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό

Τρόπος Σπουδών

  • Εξ Αποστάσεως Σπουδές με αξιοποίηση ηλεκτρονικού περιβάλλοντος μάθησης  (ελάχιστη διάρκεια  σπουδών (τρία εξάμηνα ή 18 μήνες).
  • Το περιεχόμενο του προγράμματος προετοιμάζεται από έμπειρα μέλη ΔΕΠ και η διδακτική/μαθησιακή διαδικασία πραγματοποιείται αξιοποιώντας τις πλούσιες δυνατότητες  της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μάθησης του Πανεπιστημίου Frederick.
  • Η αλληλεπίδραση και επικοινωνία μεταξύ του διδάσκοντα και των διδασκομένων επιτυγχάνεται και διευκολύνεται με την αξιοποίηση των διαδικτυακών δυνατοτήτων και συμπληρώνεται με τις αναβαθμισμένες δυνατότητες των πιο σύγχρονων τεχνολογιών.
  • Το εξ αποστάσεως Μάστερ στα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία αποφεύγει κατά το δυνατό την έντυπη μορφή επικοινωνίας και συγγραφής εργασιών, όπως ακριβώς προσδιορίζεται από το παγκοσμιοποιημένο εκπαιδευτικό περιβάλλον.

Καινοτομία του προγράμματος – Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία

Τα βασικά χαρακτηριστικά του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού προγράμματος Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία που εύκολα αναδεικνύουν την  πρωτοτυπία και την καινοτομία του είναι τα ακόλουθα:

  • Η ολιστική εξέταση των εννοιών του αναλυτικού προγράμματος, της διδασκαλίας και της αξιολόγησης και ο αναγκαίος συνυπολογισμός των αλληλεπιδράσεών τους σε κάθε προσπάθεια αλλαγής ή βελτίωσης της προσφερόμενης εκπαίδευσης.
  • Η ανάδειξη της έρευνας δράσης ως αναγκαίου συμπληρωματικού και αξιόπιστου εργαλείου εκπαιδευτικής αξιολόγησης και εκπαιδευτικών αλλαγών.
  • Η αποδοκιμασία της θεώρησης των εκπαιδευτικών ως απλών αποδεκτών ερευνητικής μαρτυρίας και η συνακόλουθη προσπάθεια για ενεργό ερευνητική ενασχόληση των εκπαιδευτικών, με στόχο τη δική τους συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη.
  • Η ουσιαστική αξιοποίηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων για παροχή ποιοτικών προγραμμάτων εξ αποστάσεως και η προσπάθεια εμβολιασμού και των συμβατικών προγραμμάτων με καινοτομικά στοιχεία.
  • Η διευρυμένη εμβέλεια του προγράμματος με την προσφορά τριών σημαντικών και αλληλοσυμπληρούμενων κατευθύνσεων σπουδών (εκπαιδευτική τεχνολογία, παιδαγωγική / διδακτική ηγεσία και γλώσσα και λογοτεχνία)
  • Ο σχεδόν υποχρεωτικός ερευνητικός προσανατολισμός για όλους τους μετεκπαιδευόμενους, ανεξάρτητα από κατεύθυνση σπουδών και επιλογές μαθημάτων.
  • Η εναρμόνισή του με διεθνείς προδιαγραφές και διακηρυγμένες πολιτικές ευρωπαϊκής και διεθνούς εμβέλειας.
  • Η δυνητική συμβολή του για ουσιαστικό ψηφιακό εγγραμματισμό και γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος εκπαιδευτικών και μαθητών.
  • Η προσπάθεια για συστηματική και σταδιακή αναβάθμιση και άμβλυνση των διδακτικών και ερευνητικών δυνατοτήτων των μελών ΔΕΠ και των μετεκπαιδευομένων τους

Διάρκεια σπουδών – Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό στα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία

Η διάρκεια του προγράμματος, είναι ως εξής:

 

  • Πλήρης φοίτηση: τρία ακαδημαϊκά εξάμηνα (18 μήνες)
  • Μερική φοίτηση: έξι ακαδημαϊκά εξάμηνα (36 μήνες)

 

Σε περίπτωση που οι φοιτητές αποτύχουν σε ένα μάθημα ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο, δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους στον αναμενόμενο χρόνο, η διάρκεια των σπουδών για το Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό στα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία μπορεί να παραταθεί. Ο χρόνος επέκτασης θα διαμορφωθεί σύμφωνα με τον Εσωτερικό Κανονισμό του Πανεπιστημίου Frederick.
Ομάδες Μαθημάτων ECTS
Υποχρεωτικά Μαθήματα 60
Μαθήματα Επιλογής 30
Σύνολο 90

Υποχρεωτικά Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 60 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU601 Έρευνα Δράσης για Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση 10
2 DLEDU602 Αναλυτικό Πρόγραμμα και Διδασκαλία 10
3 DLEDU603 Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Δυνατότητες στη Διδασκαλία και Μάθηση 10
4 DLEDU604 Νόηση και Μάθηση 10
5 DLEDU605 Νέες Τεχνολογίες ως Μαθησιακά και Γνωστικά Εργαλεία 10
6 DLEDU606 H Δικτυωμένη Τάξη και ο Δικτυωμένος Μαθητής: Δημιουργώντας Διαδικτυακή Μαθησιακή Κοινότητα 10

Επιλεγόμενα Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU607 Διδακτικές Στρατηγικές, Βελτίωση της Διδασκαλίας και Αξιολόγηση 10
2 DLEDU608 Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης στα Σχολεία 10
3 DLEDU609 Αναλυτικά Προγράμματα και Διδακτική της Ελληνικής Γλώσσας 10
4 DLEDU610 Λογοτεχνική Κατανόηση και Διδασκαλία 10
5 DLEDU611 Μεθοδολογία Έρευνας και Συγγραφή Ερευνητικών Προτάσεων 10
6 DLEDU612 Διπλωματική Μελέτη 20
7 DLEDU613 Ανεξάρτητη Μελέτη 10
8 DLEDU614 Νέοι Γραμματισμοί στην Ψηφιακή Εποχή 10
9 DLEDU615 Ανάπτυξη Περιβαλλόντων Μάθησης 10
10 DLEDU616 Ανάλυση Λόγου και Λογοτεχνικές Σπουδές 10
Ομάδες Μαθημάτων ECTS
Υποχρεωτικά Μαθήματα 60
Μαθήματα Επιλογής 30
Σύνολο 90

Υποχρεωτικά Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 60 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU601 Έρευνα Δράσης για Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση 10
2 DLEDU602 Αναλυτικό Πρόγραμμα και Διδασκαλία 10
3 DLEDU603 Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Δυνατότητες στη Διδασκαλία και Μάθηση 10
4 DLEDU604 Νόηση και Μάθηση 10
5 DLEDU607 Διδακτικές Στρατηγικές, Βελτίωση της Διδασκαλίας και Αξιολόγηση 10
6 DLEDU608 Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης στα Σχολεία 10

Επιλεγόμενα Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU605 Νέες Τεχνολογίες ως Μαθησιακά και Γνωστικά Εργαλεία 10
2 DLEDU606 H Δικτυωμένη Τάξη και ο Δικτυωμένος Μαθητής: Δημιουργώντας Διαδικτυακή Μαθησιακή Κοινότητα 10
3 DLEDU609 Αναλυτικά Προγράμματα και Διδακτική της Ελληνικής Γλώσσας 10
4 DLEDU610 Λογοτεχνική Κατανόηση και Διδασκαλία 10
5 DLEDU611 Μεθοδολογία Έρευνας και Συγγραφή Ερευνητικών Προτάσεων 10
6 DLEDU612 Διπλωματική Μελέτη 20
7 DLEDU613 Ανεξάρτητη Μελέτη 10
8 DLEDU614 Νέοι Γραμματισμοί στην Ψηφιακή Εποχή 10
9 DLEDU615 Ανάπτυξη Περιβαλλόντων Μάθησης 10
10 DLEDU616 Ανάλυση Λόγου και Λογοτεχνικές Σπουδές 10

Με βάση το γενικό σκοπό και τη συλλογιστική σχεδιασμού του εξ αποστάσεως Μάστερ «Επιστήμες Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία», οι βασικοί σκοποί είναι ενδεικτικά οι ακόλουθοι:

  1. Η ολοκληρωμένη θεώρηση των εννοιών των  αναλυτικών  προγραμμάτων, της διδασκαλίας και της αξιολόγησή της και η κατανόηση των βασικών τους αλληλεπιδράσεων.
  2. Η στοχευμένη ενσωμάτωση των τεχνολογικών εργαλείων στη διδακτική διαδικασία με παιδαγωγικές προσεγγίσεις που μεγιστοποιούν την προστιθέμενη μαθησιακή τους αξία.
  3. Η ανάδειξη της έρευνας δράσης ως σημαντικού εργαλείου στην υπηρεσία των εκπαιδευτικών για αποδοτικότερες διδακτικές προσεγγίσεις υλοποίησης των στόχων του αναλυτικού προγράμματος.
  4. Η κατανόηση της ανάγκης για συστηματική δια βίου μάθηση, με προσφυγή στις τεχνολογικές δυνατότητες για δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων μάθησης και συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης.
  5. Η συστηματική και σταδιακή αναβάθμιση και άμβλυνση των διδακτικών και ερευνητικών δυνατοτήτων των μελών ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Frederick, με τελικούς αποδεκτές των πλεονεκτημάτων αυτών τους μετεκπαιδευόμενους, το εκπαιδευτικό σύστημα και την Κυπριακή κοινωνία γενικότερα
  6. Η γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος εκπαιδευτικών και μαθητών και η ανάδειξη του ψηφιακού εγγραμματισμού ως εργαλείου προόδου και ανάπτυξης της Κυπριακής κοινωνίας.
  7. Η παραγωγή νέας γνώσης με συστηματική ερευνητική ενασχόληση στα εστιασμένα ενδιαφέροντα του προγράμματος και η καλλιέργεια ερευνητικών προσανατολισμών ανάμεσα στους λειτουργούς της εκπαίδευσης.
  8. Η ανάπτυξη αναλυτικής και κριτικής σκέψης και η καλλιέργεια γόνιμου διαλόγου και συνεργασίας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και των προκλήσεων που σχετίζονται με τα προβλήματα εκπαίδευσης ή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για το Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό στα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία

    • Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων.
    • Απολυτήριο Λύκείου.
    • Τέσσερις (4) φωτογραφίες ταυτότητας.
    • Αποδεικτικά στοιχεία γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (αν απαιτείται).
    • Μία (1) συστατική επιστολή(Προαιρετικό)
    • Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Πρότυπο).(Προαιρετικό)
    • Συμπληρωμένη αίτηση (Προαιρετικό).

.

  • Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
  • Το κέντρο μας αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
  • Το πανεπιστήμιο ελέγχει τα δικαιολογητικά και δίνει έγκριση για την εξέλιξη της διαδικασίας.

Ο φοιτητής καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης του ποσού του μεταπτυχιακού στον λογαριασμό του Πανεπιστημίου, το κέντρο μας καταχωρεί τα στοιχεία του στην πλατφόρμα του Ομίλου Unicert και ολοκληρώνεται η διαδικασία εγγραφής, οπότε και ξεκινά το Ακαδημαϊκό Εξάμηνο.

+
Δομή & Περιεχόμενο - Εκπαιδευτική Τεχνολογία
Ομάδες Μαθημάτων ECTS
Υποχρεωτικά Μαθήματα 60
Μαθήματα Επιλογής 30
Σύνολο 90

Υποχρεωτικά Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 60 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU601 Έρευνα Δράσης για Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση 10
2 DLEDU602 Αναλυτικό Πρόγραμμα και Διδασκαλία 10
3 DLEDU603 Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Δυνατότητες στη Διδασκαλία και Μάθηση 10
4 DLEDU604 Νόηση και Μάθηση 10
5 DLEDU605 Νέες Τεχνολογίες ως Μαθησιακά και Γνωστικά Εργαλεία 10
6 DLEDU606 H Δικτυωμένη Τάξη και ο Δικτυωμένος Μαθητής: Δημιουργώντας Διαδικτυακή Μαθησιακή Κοινότητα 10

Επιλεγόμενα Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU607 Διδακτικές Στρατηγικές, Βελτίωση της Διδασκαλίας και Αξιολόγηση 10
2 DLEDU608 Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης στα Σχολεία 10
3 DLEDU609 Αναλυτικά Προγράμματα και Διδακτική της Ελληνικής Γλώσσας 10
4 DLEDU610 Λογοτεχνική Κατανόηση και Διδασκαλία 10
5 DLEDU611 Μεθοδολογία Έρευνας και Συγγραφή Ερευνητικών Προτάσεων 10
6 DLEDU612 Διπλωματική Μελέτη 20
7 DLEDU613 Ανεξάρτητη Μελέτη 10
8 DLEDU614 Νέοι Γραμματισμοί στην Ψηφιακή Εποχή 10
9 DLEDU615 Ανάπτυξη Περιβαλλόντων Μάθησης 10
10 DLEDU616 Ανάλυση Λόγου και Λογοτεχνικές Σπουδές 10
+
Δομή & Περιεχόμενο - Ηγεσία για διδασκαλία
Ομάδες Μαθημάτων ECTS
Υποχρεωτικά Μαθήματα 60
Μαθήματα Επιλογής 30
Σύνολο 90

Υποχρεωτικά Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 60 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU601 Έρευνα Δράσης για Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση 10
2 DLEDU602 Αναλυτικό Πρόγραμμα και Διδασκαλία 10
3 DLEDU603 Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση: Δυνατότητες στη Διδασκαλία και Μάθηση 10
4 DLEDU604 Νόηση και Μάθηση 10
5 DLEDU607 Διδακτικές Στρατηγικές, Βελτίωση της Διδασκαλίας και Αξιολόγηση 10
6 DLEDU608 Επαγγελματικές Κοινότητες Μάθησης στα Σχολεία 10

Επιλεγόμενα Μαθήματα

Ο φοιτητής πρέπει να συμπληρώσει επιτυχώς 30 ECTS από την ακόλουθη λίστα μαθημάτων:

No. Code Name ECTS
1 DLEDU605 Νέες Τεχνολογίες ως Μαθησιακά και Γνωστικά Εργαλεία 10
2 DLEDU606 H Δικτυωμένη Τάξη και ο Δικτυωμένος Μαθητής: Δημιουργώντας Διαδικτυακή Μαθησιακή Κοινότητα 10
3 DLEDU609 Αναλυτικά Προγράμματα και Διδακτική της Ελληνικής Γλώσσας 10
4 DLEDU610 Λογοτεχνική Κατανόηση και Διδασκαλία 10
5 DLEDU611 Μεθοδολογία Έρευνας και Συγγραφή Ερευνητικών Προτάσεων 10
6 DLEDU612 Διπλωματική Μελέτη 20
7 DLEDU613 Ανεξάρτητη Μελέτη 10
8 DLEDU614 Νέοι Γραμματισμοί στην Ψηφιακή Εποχή 10
9 DLEDU615 Ανάπτυξη Περιβαλλόντων Μάθησης 10
10 DLEDU616 Ανάλυση Λόγου και Λογοτεχνικές Σπουδές 10
+
Δομή & Περιεχόμενο - Γλώσσα και Λογοτεχνία
+
Κατανομή σε Εξάμηνα - Εκπαιδευτική Τεχνολογία
+
Κατανομή σε Εξάμηνα - Ηγεσία για διδασκαλία
+
Κατανομή σε Εξάμηνα - Γλώσσα και Λογοτεχνία
+
Στόχοι

Με βάση το γενικό σκοπό και τη συλλογιστική σχεδιασμού του εξ αποστάσεως Μάστερ «Επιστήμες Αγωγής: Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία», οι βασικοί σκοποί είναι ενδεικτικά οι ακόλουθοι:

  1. Η ολοκληρωμένη θεώρηση των εννοιών των  αναλυτικών  προγραμμάτων, της διδασκαλίας και της αξιολόγησή της και η κατανόηση των βασικών τους αλληλεπιδράσεων.
  2. Η στοχευμένη ενσωμάτωση των τεχνολογικών εργαλείων στη διδακτική διαδικασία με παιδαγωγικές προσεγγίσεις που μεγιστοποιούν την προστιθέμενη μαθησιακή τους αξία.
  3. Η ανάδειξη της έρευνας δράσης ως σημαντικού εργαλείου στην υπηρεσία των εκπαιδευτικών για αποδοτικότερες διδακτικές προσεγγίσεις υλοποίησης των στόχων του αναλυτικού προγράμματος.
  4. Η κατανόηση της ανάγκης για συστηματική δια βίου μάθηση, με προσφυγή στις τεχνολογικές δυνατότητες για δημιουργία διαδικτυακών κοινοτήτων μάθησης και συνεχούς επαγγελματικής ανάπτυξης.
  5. Η συστηματική και σταδιακή αναβάθμιση και άμβλυνση των διδακτικών και ερευνητικών δυνατοτήτων των μελών ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Frederick, με τελικούς αποδεκτές των πλεονεκτημάτων αυτών τους μετεκπαιδευόμενους, το εκπαιδευτικό σύστημα και την Κυπριακή κοινωνία γενικότερα
  6. Η γεφύρωση του ψηφιακού χάσματος εκπαιδευτικών και μαθητών και η ανάδειξη του ψηφιακού εγγραμματισμού ως εργαλείου προόδου και ανάπτυξης της Κυπριακής κοινωνίας.
  7. Η παραγωγή νέας γνώσης με συστηματική ερευνητική ενασχόληση στα εστιασμένα ενδιαφέροντα του προγράμματος και η καλλιέργεια ερευνητικών προσανατολισμών ανάμεσα στους λειτουργούς της εκπαίδευσης.
  8. Η ανάπτυξη αναλυτικής και κριτικής σκέψης και η καλλιέργεια γόνιμου διαλόγου και συνεργασίας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων και των προκλήσεων που σχετίζονται με τα προβλήματα εκπαίδευσης ή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
+
Α) - Κριτήρια Εισδοχής.

Απαιτούμενα δικαιολογητικά για το Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό στα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία

    • Επίσημα επικυρωμένα πιστοποιητικά ακαδημαϊκών προσόντων.
    • Απολυτήριο Λύκείου.
    • Τέσσερις (4) φωτογραφίες ταυτότητας.
    • Αποδεικτικά στοιχεία γνώσης της Αγγλικής γλώσσας (αν απαιτείται).
    • Μία (1) συστατική επιστολή(Προαιρετικό)
    • Έκθεση ερευνητικών ενδιαφερόντων (Πρότυπο).(Προαιρετικό)
    • Συμπληρωμένη αίτηση (Προαιρετικό).

.

+
Β) - Προεγγραφή.
  • Ο/Η ενδιαφερόμενος συμπληρώνει την αίτηση και επισυνάπτει τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
  • Το κέντρο μας αναλαμβάνει την διαδικασία προεγγραφής του ενδιαφερόμενου με τον έλεγχο και την αποστολή των δικαιολογητικών στο Πανεπιστήμιο.
  • Το πανεπιστήμιο ελέγχει τα δικαιολογητικά και δίνει έγκριση για την εξέλιξη της διαδικασίας.
+
Γ) - Εγγραφή.

Ο φοιτητής καλείται να πραγματοποιήσει την κατάθεση της 1ης δόσης του ποσού του μεταπτυχιακού στον λογαριασμό του Πανεπιστημίου, το κέντρο μας καταχωρεί τα στοιχεία του στην πλατφόρμα του Ομίλου Unicert και ολοκληρώνεται η διαδικασία εγγραφής, οπότε και ξεκινά το Ακαδημαϊκό Εξάμηνο.

Για περισσότερες πληροφορίες  για το Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό στα Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία επικοινωνήστε μαζί μας καλώντας στο 2810288853  είτε συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην διπλανή φόρμα ώστε να σας ενημερώσουμε για το Μεταπτυχιακό που σας ενδιαφέρει.

Μπορείτε επίσης να κατεβάσετε τον αναλυτικό οδηγό σπουδών κάνοντας κλικ στην παρακάτω εικόνα.

Αναλυτικά Προγράμματα Διδασκαλία Εξ αποστάσεως Μεταπτυχιακό



captcha